Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ремонти и срещи

    Идеята е много проста!Нека всички,които разбираме нещо от 33-ки да събереме останалите на регионален принцип.Ще се поясня.Това не е само идея,а практика изпробвана във времето.Аз лично си имам срещи всяка събота във Владая.Пиеме бира или нещо друго,обменяме опит и си оправяме колиците.Весело е,а и се опознаваме.Нека бъдеме безкористни и помагаме на колегите.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  • #2
    Браво
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #3
      Иво дет много говориш за срещи, на 22ри та виждам как пропускаш най-голямата ... калпазанин
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #4
        Здравейте и от мен, от около две години следя форума (от тогава имам колата) и съм научил доста неща от Вас, но досега съм писал само когато имам проблем.
        Ще се радвам да се запознаем и да споделим впечатления от любимите машини.
        33 1.4i 94` Trofeo

        Comment


        • #5
          Аз съм за не съм от монтиорите а от тези дето трябва да им се помага
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • #6
            мойта каручка в момента съм я поразглобил малко и събирам парички за части но до 15-тина дни смятам да я постегна и тогва ще мога да посетя някой сбирки и да се запозная лично с някой хора
            вече без Алфа,но да видим до кога!

            Comment


            • #7
              Тия срещи трябва да се превърнат в ядене ня кебапчета е пиене на бира колите най накрая

              Comment


              • #8
                Ми то след последния резил,май трябва да промениме тактиката.За това първо бирата и останалите простотиики,а после ремонтите
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  .За това първо бирата и останалите простотиики,а после ремонтите
                  И после що били нескопосани 33-ките, ми те всички майстори пияници.

                  Пък аз от вчера съм в процес на разглабяне на картинга. Ще ходи на пластичен хирург, след това козметик, гримьор, фризьор и мисля накрая и малко на фитнес да го пусна, пък да видим какво ще излезе

                  Comment


                  • #10
                    Пък аз от вчера съм в процес на разглабяне на картинга. Ще ходи на пластичен хирург, след това козметик, гримьор, фризьор и мисля накрая и малко на фитнес да го пусна, пък да видим какво ще излезе[/QUOTE]


                    Добре добрееее!!! Хубави работи се чуват тука трябжа и някоя друга снимчица да се пусне по време на разкрасяжането да видим какви се случва и какво не
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • #11
                      Като говорим за ремонти, ето моята как изглежда в момента

                      Дойде време на ежегодния ремонт на колянов вал. Главите вече са в София и чакат своето внимание. Днес замерих хлабините на буталата,сегментите,биелите и блока. От 8броя бутала и биели успях да събера точно 4 които да са в норма , а иначе главите този път ще ги сгъстя на 11:1, ще се напасват клапани,ремонт на повдигачи,смяна на гумички.... и т.н. И така.... дано стане до 22-ри
                      Attached Files
                      Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 20:28.
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                        И после що били нескопосани 33-ките, ми те всички майстори пияници.

                        Ще ходи на пластичен хирург, след това козметик, гримьор, фризьор и мисля накрая и малко на фитнес да го пусна, пък да видим какво ще излезе
                        Moята от стероидите във фитнес клуба малко и избиха
                        едни неща..... ако е готова до 22-ри ще дойда и аз на мероприятието! Напомпан!
                        Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                        Comment


                        • #13
                          Здравейте,

                          има ли желаещи за среща на 29.08.2009 г.

                          Аз в момента се интересувам от отпускане на ръчна спирачка, смяна на задни накладки и лагери на главина

                          Ако някой има опит с тези ремонти и иска да го сподели, тук или на живо ,
                          ще му бъда много благодарен
                          33 1.4i 94` Trofeo

                          Comment


                          • #14
                            Къде предлагаш да се състои срещата?
                            sigpic
                            Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                            BMW E30
                            BMW E36

                            Comment


                            • #15
                              Пластмасовата кутия,която се нахлузва на ръчната се сваля,като се отвърти болта и,който се намира под едно правоъгълно пластмасово капаче в задната част , зад пепелника за задните седалки.Дърпаш ръчната до край и като повдигнеш задния и край-излиза.После отхлабваш ръчната.Сваляш капачките на лагерите на задните главини ,отвиваш гайките и сваляш барабаните.След като си ги почистил и изпилил или на струг си махнал ръбчетата,които се получава от износването,обявяваме ги за годни и продължаваме по нататък.Семерингите се сменяват,а лагерите се измиват и проверяват.Свалят се накладките.Проверяват се цилиндърчетата за течове,като се проверява за такива и под гумичките им.Не само външно.Свалят се накладките и сега почва интересното.
                              Вилката за реглаж се измива идеално и се смазва.Преглеждат се и жилата на ръчната.
                              Вилката се навива до дупка и се монтират новите накладки.Започваме с тънката част.Отвива се по малко вилката и се пробва дали влиза барабана.Когато започне да запъва се слага и лагера,завива се гайката и се натиска педала няколко пъти.Това се прави за да се наместят накладките.После същата операция и на другото колело.Прави се едно по едно.Накрая се натяга и ръчната.
                              Сега вече чувам,как от всякъде ме ругаят,че спирачките се регулират автоматично.Отговарям!Регулират се с комплекта на Виктор.Останалите производители не предлагат с накладките и регулаторите.Цената на едро е 74 евро за Виктор.Така,че си караме с другите.


                              По принцип си правиме срещите във Владая.Бирата също е добра!
                              Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:50.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X